YENİ ALİX AVİEN' LERİM...

11:27:00

Kocaman bir günaydınla güne başlıyoruzzzz...
Bugün hava acayip soğuktu ya. Dondum desem yeridir. Kadıköy sahil felaket esiyordu.Deniz otobüsü iskelesine yetişene kadar saçlarım berbat oldu yaa. Sabahta o kadar fönlemiştim. Bakırköye geçtim burasıda aynı.. Hiç sevmem böle havaları hiç...Birde sabah erken kalkmak yok mu? Yaa bende ne dertliymişim meğer :)
Birde bugün dün eda parfümeriden alel acele 3dk içinde aldığım ürünleri kullanarak makyajımı yaptım. Niçin böle oldu çünküüüü sevgilim ışıklarda arabada bekliodu. neymiş efenim  yasakmış orada durmak zart zurt "hadi hadi hadi" diye aramasından dolayı sadece 3dk da denemeden aldım çıktım ama gayet hoş ürünlermiş:)
Alix Avien aldım bu sefer
- EYELİNER Black : sabah denedim çok güzel bi sürümü var. incecik çekebildim bulaştırmadan o yana bu yana :))  (13TL)
- LIPGLOSS 792 : şeker pembe gibi. dudakta acayip güzel duruyo. böyle pürüzsüz parlak ve renginide veriyo çok şeffaf değil. Ve en önemlisi tadı çok güzel :)) benim gibi ruju parlatıcıyı yiyenler için:))   (20TL)



















Birde Rimel ve ışıltılı eyeliner görevi gören bi ürünü var. Daha cok rimel üzerine ışıltı vermek için. siyah-lame ışıltılı (13TL)
Rimelimin üstüne geçtim. çok hoş, güzel bir görünüm verdi. hani böle ışıltılı ve daha derin gösterdi.Yanlız onu sabah evde unutmuşum yanımda değil. Ondan resmini daha sonra çeker koyarım :)
Bu 3 ürünü alınca yanında bide şeker pembe bi makyaj çantası hediye ettiler. Zaten ihtiyacım vardı iyi oldu bu iyi;)

You Might Also Like

0 yorum