NYX Mega Shine Lipgloss #Natural

19:13:00

NYX markası önceden yurtdışından siparişle alabildiğimiz bir marka iken, artık Türkiye'de mağazası olan bir marka. Ben elimdeki NYX ürünleri yurtdışından yüklü bir siparişle almıştım. Allıkları ve glossları o dönem çok ilgimi çekiyordu. Zaten NYX markasının imza ürünü haline gelen bu Mega Shine Lipgloss'lardan iki rengini sipariş etmiştim. Biri şimdi tanıtacağım Natural rengi, bir diğeri de Beige adlı rengi... 


Natural adlı bu renk; her makyaj ile uyum sağlayan, gerçekten dudakta çok doğal duran, özellikle koyu renk makyajda efsane olabilecek bir renk... 



Yapısı ise dudağı kesinlikle kurutmayan, oldukça nemli, nemli olduğu içinde çizgilere dolmayan, çok kolay sürümlü  ve kremsi... Dudakta parlaklıktan hoşlananların bayılacağı bir ürün. Sürdükten sonra en az 2-3 saat ilk sürüldüğü gibi ıslak ıslak parıldıyor. Şunu belirtmeliyim ki içinde sim namına hiiiç birşey yok. Glossun kendi ıslak parlaklığı... Kalıcılığı bence bir drugstore lipglossuna göre çok iyi. Parlaklığını yitirse dahi, en az 4 saat dudaklarınız kesintisiz nemli kalıyor. Ben şahsen çok severek kullanıyorum, NYX Store'a uğrarsanız mutlaka bu seriye bakın...




Ben yurtdışından 5$ gibi bir fiyata almıştım. Türkiye de satış fiyatı ne kadar maalesef bilmiyorum. 

You Might Also Like

1 yorum

  1. mega shineları hiç denemedim şu an lip butterları favorim...

    YanıtlaSil