At My Sister's Engagement

23:40:00

Geçtiğimiz Temmuz ayında kız kardeşim nişanlandı. Ama buraya ancak yazabiliyorum :) Düşünün bendeki yoğunluğu... 
O ay tamamen nişan hazırlıklarıyla kendimiz ilgilendiğimizden ve herhangi bir firmadan profesyonel yardım almadan her şeyi kendimiz yapmak istediğimizden, bizim için baya meşakkatli ancak heyecanlı ve güzel bir süreçti. Tüm süslemeler, panolar, anı çerçeveleri kendi tasarımım olmakla birlikte, ikram edilen yemek-alkol ve tüm mezelerde elimizden geçtiğinden kendime özel olarak elbise bakmaya maalesef zaman ayıramadım. Bende elimde hazırda bulunan çoook önceden aldığım bir elbiseyi değerlendirdim. Saçımı Silivri'de bir kuaföre yaptırdım, makyajımı ise kendim yaptım. Bence gayet o gün için idare edebilir olmuştum.

Snapchat'te beni takip etmek isterseniz : swlblog
Instagramda beni takip etmek isterseniz : seval_akt 



Nişanı yazlığımızın bahçesinde yaptık. Tüm süslemeler, ana tema, hoşgeldin panosu, anı çerçevesi, etiketler ve aklınıza gelebilecek tüm extraları ben tasarladım. Misafirlerimiz de oldukça beğendi. Oğlumun 1 yaş doğum gününde bayağı bir deneyim edindiğimden bir kaç günde hallettim. Acaba ben bu organizasyon işine mi girsem :) Nişan detayları ve oğlumun geçmiş doğum günü için extra bir post tabiki hazırlayacağım :)

Maşallah 



You Might Also Like

0 yorum