Black Lace Croptop

15:11:00

Yine farkında olmadan uzun bir ara vermişim... Ama yaz aylarındayız dimi canım, olur böyle şeyler. Kız kardeşimin nişanı, oğlum, iş, yeni tatil planları, yazlık kaçışları derken burayı cidden unutmuşum.

Ama son zamanlarda yeni bir takıntım var. SNAPCHAT... Devamlı ordayım. Çok sevdiğim Instagramı bile bana unutturuyor sağolsun. Gerçi geçtiğimiz günlerde Instagram'da karşı atağa geçip Insta Story'i devreye aldı. Ben kullanmayı fazla tercih etmiyorum, hala snapchatteyim. Eğer gelirseniz beklerim ;) 

Bu arada bu kombini de Kıbrıs seyahatimin bir akşamında giymiştim. Fazla zaman aşıma uğramadan yayınlayıp kaçıyorum :)

Snapchat'te beni takip etmek isterseniz : swlblog
Instagramda beni takip etmek isterseniz : seval_akt 


Deepndeeper croptop, H&M pantolon, Zara ayakkabı, Koton Clutch

You Might Also Like

0 yorum