Military Green Dress

16:34:00

Güzel bir anne-baba tatili ve bol fotoğraf... Evet tatilden tüm beklentim sanırım fotoğraf ve çekerken üfleyip püflemeyen eş :)  Bol dinlenmeli, oğluşu özlemeli, içmeli, havuza dalmalı günlerden sonra İstanbul'a hızlı dönüşümüz ve ardından işe başlamak pek iyi olmadı. Ama gerçekler bu bebeğim anlıyor musun :) 

Kıbrıs'ın neredeyse tüm otellerinde konaklamış bir çift olarak bu sefer Elexus Hotel'u denemek istedik. Malum adanın en son açılan ve TV 'de o güzel intro müziğiyle arzı endam eyleyen oteli kendisi... Gitmek isteyenler ama emin olamayanlar için görüşlerimi bir sonraki stil postuma bırakıyorum. Şimdilik mutlu pazarlar...




Deepndeeper elbise, Zara ayakkabı, Koton clutch...

You Might Also Like

2 yorum

  1. Ah benim elbisem :) Bu elbiseyi çok seviyorum henüz bu yaz siftah yapmadım ama sana da çok çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş ve çok yakışmış :-))

    YanıtlaSil