Jean Midi Etek

17:23:00

En son postumun üzerinden 20 küsür  gün geçmiş... İnanamıyoğruuum :P

Bu 20 gün içine koskoca yıllık izin, uzun bir Adana seyahati ve İstanbula dönüşle birlikte evde yaptığım yaz temizliğini de koyarsam, vay be ben neymişim derim :) Ki bi beş gündür falanda çalışıyorum, valla pire miyim neyim, bi orda bi burda :) Yalnız Adana ziyaretimizde öyle bir alışveriş yaptım ki, oradan extra bir bavul satın almak durumunda kaldım :) Millet İstanbul'a alışverişe gelir, ben Adana'ya, böyle de cins biriyim :)

Giydiğim bu jean beyaz midi etekte Adana alışveriş ganimetlerimden biri. Hatta ilk önce giydiğime göre en sevdiğimde denebilir. Ben midi boy ve böyle volümlü parçalara bayılıyorum... Bu tarzda hatırı sayılır sayıda eteğimin olması aslında ölü yatırım ama olsun seviyorum napiim :)

Instagramda beni takip etmek isterseniz : seval_akt 


You Might Also Like

0 yorum