Işıltı Jean

11:27:00

Bu işlemeli Jean'imi kendime çok şaşırarak almıştım. "Şaşırmak mı" derseniz evet şaşırarak... Çünkü benim işlemeli bir Jean'i beğendiğim asla görülmemiş şeydir. Bir jean tutkunu olarak (kombinlerimden de bellidir) taşın tuşun Jeani basitleştirdiğini, amacından çıkardığını düşünürdüm ki taaa ki bunu beğenene kadar :) Belki de üzerindeki işlemelerin modern, sevdiğim tarzda renkli taşlar ve zımbadan oluştuğundan... Sebep o veya bu olsa da sonuçta sevdim... Mutlu haftalar !

 Instagramda beni takip etmek için / Follow me on Instagram : @swlblog


Jean: Adana'da bir butikten.... Üst: Mckenzy ..... Ayakkabı: Enes ..... Bileklik: Uzak Işıklar



Romwe Xmas big sale! Up to 80% off! Whole week! Biggest discount! Most styles ever! Date: 12/17/2013 -12/23/2013! Go: http://www.romwe.com/XMAS-BIG-SALE-c-379.html

You Might Also Like

0 yorum