Gelin Makyajım !

17:46:00

Ne zamandır düğünümüzle alakalı postlara başlamayı düşünüyorum ama elimizde kısıtlı sayıda resim var hala. İlk post konusu olarak düğün makyajımla başlamak istedim. Ki benim için en önemli konulardan biriydi :) Aklıma geldiğince postu hazırladım ancak bazı şeyleri atlamış olabilirim. Sizin sormak istedikleriniz, merak ettikleriniz olursa mutlaka yorum yada mail ile sorabilirsiniz.

Kuaför tercih ederken, sevgilimle birlikte aynı yerde hazırlanmak istediğimizden ilk önceliğimiz Unisex bir yer olmasıydı. Çünkü fotoğrafçımız hazırlık aşamasında da bizimle birlikteydi. İstanbul 'daki organizasyonda saç ve makyaj için Göztepe Uğurkan ile anlaştık. Zaten daha önceden bildiğim ve tanıdığım simalar olduğundan başka hiç bir yerlede görüşmedim açıkçası :) Öncelikle o gün sizinle ilgilenmesini istediğiniz ekibi (Hasan Bey ve Eylem ile hazırlandım) seçiyorsunuz sonra randevularınızı alıyorsunuz. Sonra organizasyona iki gün kala provamız yapıldı, aldığımız pakete dahil olan diğer işlemlerimiz (manikür, pedikür, cilt bakımı, kaş, bıyık, ağda vs.) halledildi. Eee o gün acıyan tırnaklar, kırmızı bir yüz ile kimse dolaşmak istemez ;) Büyük gündeyse bizi bekleyen ekiple hemen işlemlerimize başladık ve hiç telaş yapmadan pozitif bir şekilde hazırlandık. Benden size tavsiye; o gün kesinlikle sizden başkasını da alan kuaförler yada ekip ile hazırlanmayın, yoksa panik olursunuz ve cidden son anda yetişirsiniz. Nerden mi biliyorum, çünkü Adana'daki düğünde başıma geldi ;) 


Makyajımda Kryolan ve Mac ürünleri kullanıldı. Gözlerde renk olarak siyah, bakır ve hafif pembe seçtik. Ben yoğun smokey gözler istediğimden takma kirpik kullanılması şarttı. Tek tek yapıştırılanlardan yapıldı, ve şu bilgiyide vereyim, düzgün kullanımda 10 güne kadar rahatça kalabiliyormuş. Ten makyajımda ise kesinlikle bronzluk istemedim, rengim neyse öyle olmasını sadece allık ile renklendirilmesini uygun gördük. Ruj olarak ise çoook güzel bir şeftali-pembe bir renk seçtik. Ve sıkı durun bütün gün sabahtan akşama kadar yüzümde olan bu makyajda ne yeniden tazeleme oldu, ne akma, ne bulaşma. Ruju bile yenilemedim o dereceydi yani ;)
Biz Göztepe Uğurkan 'dan çok memnun kaldık. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Eğer aklınızdakileri doğru aktarırsanız, hayalinizdeki ne ise aynada onu görürsünüz. 




Super slim price flash sale!  Only 7 days! The winter holiday must-haves collection!  $9.99 up! Comment under the product, and get a chance to win a free one. Already started! Don’t miss, girls!
Go: http://www.romwe.com/flashsale/activeleft?active_id=177?


And there’s also The 4th Anniversary Celebration Week 2



You Might Also Like

2 yorum

  1. Evlilik hazırlığı postlarına bakarken, bir gördüm ki evlenmişsin! Hayırlı uğurlu, musmutlu olun inşallah. Bordolu-siyahlı göz makyajına ise kesinlikle şeftali tonundaki ruhun çok yakışmış. Ayrıca gelinlerin mutlaka rujla ilgili bir derdi olur, senin tam istediğini ve kalıcı olanını bulman ne şahane olmuş.

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş. tacın duvağın süper cnm.

    YanıtlaSil