Online Yurtdışı Alışverişi >> Sheinside.com

22:14:00

Evet, bu aralar alışveriş ile kafayı bozmuş olabilirim OK ! Ama ne yapabilirim, yeni bir sezon başlamış, herşey o kadar güzel ve gel beni al, pardon "tıkla beni al" diyor ki. Suç benim mi sayın okur sorarım size ? Bir önceki postumda kabanımı aldığım site olan Sheinside.com 'da birde tıkladım ne göreyim indirimler falan var, yeni ürünler gelmiş bakmayalı. Hemen oturdum beğendiklerimden, neyse aramızda kalsın gözüme kestirdiğim, birkaç şeyden kolajlar hazırladım. Beğendikleriniz olursa isimlerinin yanlarında Here linkine tıklamanız yeterli, ürüne ve daha fazlasına ulaşabilirsiniz ;)

Ceket/Jacket: Here ..... Etek/Skirt: Here ..... Kolye/Necklace: Here ..... Çanta/Bag: Here


 Kaban/Coat: Here ..... Elbise/Dress: Here .... Küpe/Earrings: Here ..... Takma Kirpik/Eyelashes: Here .... Çanta/Bag: Here 


You Might Also Like

3 yorum

  1. Sheinside' dan ben de alışveriş yaptım yolda:) Gerçekten harika parçalar var ama bütçemiz açısından tehlikeli olduğu kesin.

    Bu arada fotografları hangi program ile düzenlıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  2. Bu site gerçekten çok güZel. Bende geçtiğimiz günlerde keşfettim. Keşke Türkiye de olsa dedirtiyor çoğu ürün.

    YanıtlaSil
  3. The greay and the yellow coats are very beautiful!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil