Instagram 'da Geçen Hafta #Vol1

21:53:00

Instagram çıktı Blogger'lık bozuldu diye bi gerçek, evet kesinlikle VAR !!! Belki de bir süre önce bloğu durdurmayı istememin sebeplerinden biride buydu. Orda hooop çek resmi, tek kare, altına bi kaç cümle, yayınla gitsin... Öyle kolay, öyle hızlı ve güncel geliyordu ki. Blog benim için extra zaman isteyen bir yük gibi görünmeye başlamıştı ta ki varlığını yok ettiğim an değerini anlayıncaya kadar. Blog çok farklı birşey, eğer bir kez yazmaya başladıysanız, kesinlikle bırakamıyorsunuz. Eğer bir kez blogları okumaya başladıysanız, yeni yazıları bekleyip duruyorsunuz. Dedim olmaz kapatamam ben bloğumu, bağımlıyım !!!

Şimdi böyle yazdım falan ama, Instagram'da fena bağımlılık yapan bir uygulama... Düşünün bu ay başında telefonu değiştirir değiştirmez, iş mailimi bile tanımlamadan önce ilk yaptığım şey hemen uygulamayı indirmek oldu. Onsuz yapamam, o ikonu telefon ekranımda görmem lazım :) 

Çoğunlukla Instagram'da yayınladığım fotoğrafları burda da yayınlamaya çalışıyorum ama artık böyle toplu olsun istedim. Eee bir de yeni gelin modum var, herşey düzenli olmalı :)))) 

Follow me on Instagram : swlblog

  • İlk fotoda balayındayız, mevsim sebebiyle tercihimiz Kıbrıs Cratos Otel'den yana oldu. Gerçekten çok memnun kaldık, gitmeyi düşünenlere öneririm kesinlikle. Birde girişindeki bu Rolls Royce ile fotosu olmayan misafirleri yoktur sanırım :)
  • Sonra balayından gelir gelmez misafirlerimiz vardı çat kapı gelen, o yüzden hafif hazırlıksız yakalandık :)
  • Kına hediyelerimden biri olan bu bilekliği işe başladığım ilk gün uğur getirsin diye hemen taktım.  Bukklestore'a çok teşekkürler...
  • Çift olarak en sevdiğimiz öğün kahvaltı, ofise gelmeden hemen önce sabah hazırladığım alelacele kahvaltılardan biri.
  • Oooo şahane bir şey şu Daiquiri, kokteyl severlere önerimdir. Ancak şekerli olduğu için biraz hızlı kana karışır, çarpmaması için yavaş ve abartmadan içmek lazım ;)
  • Yine bir iş sabahı hızla hazırlanan kahvaltılardan biri. 

Bu arada kullanıcı adım swlblog ,Instagrama hepinizi beklerim. Başka bir Instagram'er da görüşmek üzere Mutlu Haftalar hepinize! Öpüldünüzzzzz!

You Might Also Like

4 yorum

  1. hızlı kahvaltıların güzelliğine bak, vaktin olsa ne şahaserler çıkacak acaba ;))

    sevgiler

    Yağmur
    yagmuryucel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. En sevdiğim öğün kahvaltı olduğundan çoook seviyorum kahvaltı masalarını ;)

      Sil
  2. oooh mis gibi kahvalti masalari görüyorummmm *.*


    LOVE
    Sena

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbula geldiğinde beklerim canım bi gün ;)

      Sil