EV 'lendik Ki Biz !!!

11:54:00

Evlilik hazırlıklarının belki de en zorlu aşamasıydı... Herşey onu bekliyordu, bi evimizi bulalım ölçüleri alıp eşyaları şeçeriz, perdeleri yaptırırız falan filan derken yapılacaklar bir yandan birikiyor, zaman daralıyordu. Ama buna rağmen bir türlü içimize sinen, içine girdiğimiz zaman işte burası bizim evimiz olacak diye hissettiren bir ev bulamamıştık. Artık ben tam bunalıma girmek üzereyken burası çıktı karşımıza, tam istediğim gibi bir evdi, içine girdiğimde gözümde direk evi yerleştirmiş hatta tv karşındaki koltukta mısır hüpletiyordum. Evimizi bulmuştuk, biz artık EV 'lenmiştik :) Yalnız sizde de böyle birşey oldu mu, "şu an boşta olsa evime gitmek istiyorum" nasıl bir ruh hali bu anlayamadım...

Tabi ev belli olur olmaz, ilk iş elde metre her yer milim milim ölçüldü ve siparişler verildi. işte en zevkli Level'e gelmiş bulunuyoruz... Bloğumda bu yazıları biraz gecikmeli yazsamda, Instagramda anında canlı yayın, beklerim ;) Kullanıcı adım bu fotonun hemen altında !!!


Bu arada yeni bir eve geçiyor olmamdan dolayı tahmin edebileceğiniz gibi çoğu ayakkabım ve kıyafetim oraya sığmayacak. Bu sebeple Perşembe-Cuma günü gardırobumdan hiç giymediklerim ve 1-2 kez giyip unuttuklarım için blog ve instagram satışı yapmayı planlıyorum. Takipte kalın derim ;)

Instagramda beni takip etmek için : swlblog
Follow me on Instagram : swlblog


You Might Also Like

8 yorum

  1. Ne güzel anlardı onlar ya. O boş eve gitme isteğini çok net hatırlıyorum. Bi anda senin yuva oluverdi dimi şu boş haliyle bile. Rabbim bir ömür huzur nasip etsin . Hayırlı olsun öperiim :)

    YanıtlaSil
  2. Evin hayırlı olsun ttalım
    evet en eğlenceki kısım bu :)
    ev yerleştirmek
    umarım aklındaki parçaları bulursun

    YanıtlaSil
  3. Hadi hayırlısı :)Satışı da evden görselleri de bekliyorum merakla.Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. Harika bir duygu olsa gerek ! AAAy rabbim bizede nasip etsin <3

    Opuldun canimm
    B

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun canım, güle güle oturmak nasip etsin Allah sağlık, huzur ve mutlulukla.
    Sewgiler...

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun, güle güle oturun :) şimdi en stresli ama en zevkli dönem başlıyor, ev tadilat ve dekorasyonu :)

    YanıtlaSil
  7. canımmm hayırlısı olsun cok mutlu gunlerınız olsun inşallah :)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. sahanesın cok sevındım cok ama cok hayırlı olsun tatlşım ınan okurken ohh dedım nete cok gıremıyorum bu aralar ama burdan bunu okumak benı cok mutlu ettı yasasın

    YanıtlaSil