Alışveriş Benim İçin Bir Aşk !!! 2

12:00:00

Bu başlıklı yazıları seri haline getirelim, bakalım ne gibi çılgınlıklar yapıyorum :) Yine dayanamadım sevgili okuyucum, rahat durmadım,yine o Sepete Ekle ve Checkout butonlarına ışık hızıyla tıkladım... Bu sefer neler mi aldım, tabiki kış sezonuna yatırım. Bir kazak ve gözlük... Gözlük takıntım olduğundan bahsetmiş miydim ? Ciddi anlamda büyük bir gözlük koleksiyonum var ama gelin görün ki sadece 3-5 tanesi arasında gidip geliyorum. Bu ne yaman çelişki...


Instagramda beni takip etmek için : swlblog
Follow me on Instagram : swlblog

You Might Also Like

7 yorum

  1. Bu gözlük çook popüler son zamanlarda bende bir tane istiyoruuuum ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle almak lazım canım çok cici duruyo ;)

      Sil
  2. Gözlük çok güzel ve evet sizin de dediğiniz gibi çok revaçta. Hazır güneşli havalar devam ederken mutlaka edinmek lazım. :)
    Begüm,
    netmoda.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle canım, yaz kış kullanılabilecek süper bi model ;)

      Sil
  3. Mobilya satın almadan önce binlerce modelleri incelemek için Modoko mobilya mağazalarına göz atmanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. Mobilya satın almadan önce binlerce modelleri incelemek için Modoko mobilya mağazalarına göz atmanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil