Pastelize

13:06:00

Renklerin her türlüsü kabulüm ancaaaak, pasteller daha bir öncelikli benim gözümde. Jean bir gömlek, pudra pembe jean ve bir türlü hevesimi alamadığım Melissa 'larım. Veeee kilit parça; şu yazımda paylaştığım kendi boyamam "kolyem"... Aslında farklı kombinler var aklımda bu kolyeyle ilgili, ama daha sonraki zamanlarda, hatta izinli olduğum günlerde ;)


I love all the colors but pastells are the first ones. Denim shirt, pinky jean, and my lovely Melissa's. And my DIY necklace. I think many outfits with my necklace but they are not suitable for office, I will wear them in my off days ;)









You Might Also Like

24 yorum

  1. kolye kombine şüphesiz çok yakışmış:))))


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ayy hepsi çok güzel olmuş.kot gömlek,yeni çantann,ayakkabının kalplerii :) çok cicii.pantolonunda çok şık olmuş.güle güle giy hepsini .öptüüüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler canım begenmene cok sevindim ;)

      Sil
  3. güzelliğim çok hoşsun yine...yerim papilerini senin, gözüm o melissalarında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göndercem ben onları sana ;)

      Sil
  4. Çanta ve kolye olmamış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur canım, zevk beğeni meselesi;)

      Sil
  5. Ben gayet de yakıştırdım hepsini canım.Aslında kolye olmamış değil olmuş.Keşke boyarken iaraya bir -iki tane pembe oje de sürseydin tam olacakmış bu kombinasyonunla. Artık bir daha ki boyamaya yaparsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canım;) aslında ekledim pembeleri ama cok karışık göründü gözüme silip iki renkte karar kıldım :)))

      Sil
  6. kot gömlek çok kurtarıcı,birde böyle pastel pastel kombinleyince harika olmuşsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklısın canım, cok tesekkur ederim ;)

      Sil
  7. ah melısa ah
    o kalplı olanlar benım de en cok sevdıklerımden
    kolye de hemen takılmıs
    pembıs pantolonunu severım senın guzellık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok cok tesekkur ederim fistikim...

      Sil
  8. canım allığını merak ettim çok fresh görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hatırlamıyorum ama ya NARS orgasm surmusumdur. Yada Guerlain terracota üzerine NARS allbatros ;)

      Sil
  9. Melissalarının rengine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeee bir türlü hevesimi alamıyorum :))

      Sil
  10. canım melıssaLARINN ASK:) kolyene bayıldıgımı soylemıstım...kombının on numara rahat ve sıkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim kelebeğim ;)

      Sil
  11. pantolon ve ayakkabılar! renklerine bayıldım :)
    jean gömlek ve kolye de süper uyum içinde.

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. ayakkabı ve çanta harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler çanta canavarım benim ;)

      Sil