NEW IN 'S

11:06:00

Alışveriş yapmayı sevmeyen bayan var mıdır acaba? Vallahi varsa yorumda bekliyorum :)
Yeni yeni şeyler alıp, koleksiyonlarıma ekledikçe bir mutlu oluyorum, bir mutlu oluyorum sormayın gitsin.
Geçtiğimiz günlerde hafta içi izinliydim ve kendimi Kadıköy'e attım. Uzun zamandır uğrayamamış, neler var neler yok diye bakamamıştım. Çilek Sokağıma uğradım ufak çaplı bir alışveriş turu attım. Aslında alışverişimin tamamının resimleri yok, gerçi olmayan kısım en önemli kısım ama olsun :) Onlarıda artık üzerimde görürsünüz ;)

Enes Ayakkabıdan çok ucuza aldığım dolgu topuklular ve Çilek Sokak'tan tanesini 5tl 'ye aldığım t-shirtler...Yaz için idealler ;)







You Might Also Like

10 yorum

  1. yavru güle güle kullan o deil de bu blogger-sosyal medya olayı insana dolap detoksu alışkanlığı kazandırıp alışveriş manyaklığına teşvik ediyo engel olamıyorum kendime ben de! Biri bize durrr desin ya da karşılıksız alışveriş bursu hibe etsin şöyle aylık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım yaaa, gördükçe alasım geliyo :))

      Sil
  2. tatlım çok beğendim hepsini ...güle güle kullan....

    YanıtlaSil
  3. Annem alışverişi hiç sevmez, ihtiyacı olanları alır sonrasında ancak çoook beğendiği bir şey olcak da annem alcak :D
    Güle güle kullan canımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh ne güzel, aslında olması gerek o. Biz abartmışız :(

      Sil