Cilt Bakım Alışverişi

12:28:00

Hep pazartesilerin sendromu meşhurdur ama bugün çarşamba sendromu mevcut bende :) Hemen bitsin istiyorum...

Geçtiğimiz günlerde nemlendirici ihtiyacımdan bahsetmiştim. Pazartesi günü artık evimizin AVM'si olan Palladium'da girmediğim kozmetik ve bakım mağazası, denemediğim ürün kalmadı. 
İlk defa Yves Rocher'dan cilt bakımı ürünü aldım. 2 gündür kullanıyorum bakalım nasıl gelecek... Ürün ilk kırışıklıklar için ve bol nemlendirme vaadediyor. Aslında kırışıklık karşıtı ürünlere karşı biraz önyargılıyımdır ama yapısını diğer anti-aging ürünlere oranla hafif bulduğumdan denemeye karar verdim. Gündüz makyaj altına La Roche Posay, gece ise Yves Rocher Inositol kremi kullanıyorum. Şu an için olumlu olumsuz birşey yazmam olanaksız, ancak bir kaç hafta sonra mutlaka sizinle sonuçları paylaşırım.






Bu arada BeTwin Us bloğunun güzel sahibeleri mükemmel bir çekiliş yapıyorlar. Daha fazla bilgi için lütfen resme tıklayınız...

You Might Also Like

5 yorum

  1. çok tşkler kızlar ;)

    YanıtlaSil
  2. bende la roche un nemlendiricisini kullanıyorum ve cok memnunum ama diğer ürünleri merak ettim, umarım yorum yazarsın kullandıktan sonra

    öperim

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Gözdecim vallahi 3-4 gündür kullanıyorum cidden değişim var. ama daha ister tam olarak yorumlamam için. mutlaka sonucları paylaşıcam ;)
    öptümmm

    YanıtlaSil