S.W.L ' S Hot 10 - Haziran :)

11:16:00

Biliyorum şimdi benden geçen ayın beğendiğim ürünlerini ya da en fazla giydiklerimi bekliyorsunuz :) Ama maalesef ters köşe yaparaktan gerçekten Hot 10 yaptım :) Haziran'da en çok dinlediğim türkçe parçaları sizlerle paylaşmak istedim. Umarım sizlerde seviyorsunuzdur...

1 - Gripin / Gidenin Dostu Olmaz
2 - Sertab Erener / Koparılan Çiçekler
3 - Murat Dalkılıç / Külah
4 - Kolpa / Böyle Ayrılık Olmaz
5 - Hande Yener / Sopa
6 - Özgün / İstiklal
7 - Mustafa Ceceli / Şarkı
8 - Gökhan Özen / Daha Erken
9 - Soner Sarıkabadayı / Pas
10 - Sıla / Alain Delon

Bugün üzerimde bi canlılık var sebebini bilmediğim. Sadece 3,5 saatcik uyudum. Belkide Marmara Üniversitesine kabul edilişim olabilir... Hahahaha evet kabul edildim :) Mülakata girdim veeeee kabul edildim :)

You Might Also Like

2 yorum