Ne Giymiştim - 21 :) Sade ve Spor

09:17:00

Hiç havamda değilim nedendir bilmem. Belki gece bir türlü uykumun gelmeyişi, uykusuz olmam. Ama şurası garanti "ÇOK HUYSUZUM BUGÜN"  :)
Ayrıca Rafet'i özledim, ona karşıda huysuzum... Ya insan özlediğine niçin ters tavırlar yapar anlamış değilim kendimi :) Arkadaş özledin madem güzel güzel konuş, özlem gidermeye çalış, ne trip atıon demi :)Acayibim :) Neyse bugünde böylee...



Tunik(Aslında o bir elbise) : Mögs
Jean : Bershka
Hırka : Zara
Ayakkabı : Adidas

You Might Also Like

3 yorum

  1. canım manken gibisin ne giysen yakışır.tü tü maşallah

    YanıtlaSil
  2. haha aynaya bakıyormuşum gibi hissettim bir anda, benim klasik günlük kıyafetim olmuş :D

    YanıtlaSil
  3. uğurböceği, çok çok tşk ederim cnm :D

    Lydia, züper rahar dimi yaw :) haftasonu olsun die ölüyorum böle spor ayakkabı giyim diyee:)

    YanıtlaSil