Strawberrynet Yeni Siparişler

11:38:00

Arkadaşlar dün Strawberry' den ihtiyaçlarım üzere bi kaç parça birşey sipariş verdim. Ama bu ara biraz mali krizde olduğumdan seçimimi ekonomik ürünlerden yana kullanmak zorunda kaldım. Yoksa aklımda Dior vardı. Artık bunlar bittikten sonra alırız napalım :)
İşte bunlar aldıklarım;
1- Elizabeth Arden Intervene Foundation (spf15) --> 28tl
2- Elizabeth Arden Dual Perfection Foundation (spf8) --> 25tl
3- Helena Rubinstein Surrealist Mascara --> 25tl
4- Buda hediyesi ; Stila Perfecting Foundation


Artık gelsinler bi kullanayım hemen buraya yorumlarımı yazarım.Elizabeth Arden'ın ürünlerini şimdiye kadar hiç kullanmadım. Bloglarda okurdum, fiyatlarıda uygunken denemek en iyisi. Helena Rubinstein Surrealist Mascarayı çok kullandım. Tek kelimeyle muhteşem kesinlikle tavsiye ederim. Kirpikleriniz çok uzun ve dolgun görünüyor. Ne zaman sürsem herkes sorar. Tek şikayetim Türkiyede satışının olmaması :)

You Might Also Like

0 yorum