Kokosh Kızlardan Alışveriş

14:47:00

Arkadaşlar dün chunli, morkelebek ve shewolf'un açtığı KOKOSH KIZLARIN DÜKKANI'NDAN beğendiğim Guerlain Meteorites ' i aldım. Yarın bana kargolayacaklar. Haftasonu olduğu için ödemem pazartesine sarktı ama acayip sevinçliyim. Çünkü bu ürünü bayağıdır istiyordum. Morkelebek kendisi için almış ama 1-2 kullanımdan sonra migrenini tetiklediği için daha tazeyken satmak istemiş. İşte bu artık benim:) Hemde 40 tl gibi bir rakama. Gelmesini dört gözle bekliyorum.








Bu arada kızlar dükkana kesinlikle bakın derim. Mesaj attım abartmıyorum 1-2 dk içinde hemen cevap geldi 10 dk içinde ürün benimdi :) Gerçekten ilgililer ve işlerini profesyonel yapmaya çalışıyorlar. Kızlardan tekrar birşeyler alacağım kesin. Siz bakınmak birşeyler almak isterseniz Buyrun böyle alalım sizi :))

You Might Also Like

0 yorum