Wet n Wild Comfort Zone Far Paleti

11:46:00

Günaydın! Bu yazıyı yazmak için oldukça geç kalmış olabilirim.Ancak herkesin bayıldığı şeye önce mesafeli duran, sonradan ısınan bir kişilik olarak aslında bu benim normal halim :)

Wet n Wild 'ın en ünlü ürünlerinin liste başını çeken Comfort Zone paletini sonunda almış ve blogda yorumlayacak kadar kulllanmış bulunuyorum.


Normalde herkesin araya araya bitiremediği, benimde yıllardır indirimlerde bile karşılaşıp ne var ki bunda bu kadar diyerek gözardı ettiğim bir üründü Comfort Zone. En sonunda geçtiğimiz ay bir Gratis indiriminde alayım artık deyip sırf merakımdan aldım gitti :)


Ama o rafta bana gereksiz gelen palet, eve getirdiğimde bir arzu nesnesine dönüştü. Renkler gittikçe güzelleşti gözümde. Hatta fotoğraflamak için kullanmayayım dememe rağmen, dayanamayıp çekimden önce bir kaç defa kullandım. Hatta bazılarının yazısını bile silmişim :)


Palette 8 adet toprak tonlarında, hem gündüz hem gece kullanımına uygun renk var. Renklerin isimleri belirtilmemiş. Ancak uygulama yerlerine göre Browbone (kaşaltı), Eyelid (gözkapağı), Crease(katlanma yeri), Definer(göz bitim yeri) olarak adlandırılmış. Paletin arka kısmında yol gösterici olarak bu bölgeler gösterilmiş. Hatta istediğiniz görünümü yakalamak için hangi bölgelere uygulama yapılması gerektiğinin bile ipucu verilmiş :) Ayrıca içeriğinide görüyorsunuz, ben anlamam ama dikkat edenler için çektim :) Ambalajı ise maalesef ki kalitesiz ve içerisindeki aplikatör ise işe yaramaz...


Farlar oldukça pigmentli ve ipeksi bir yapıya sabit. Parmağımı dokundurmam ile gelmeleri bir oldu. Çok yumuşaklar, ancak az biraz tozutuyorlar. Fakat bu tozutma sorun olacak boyutta değil. Ben swatchları çekerken herhangi bir baz kullanmadım. Bazsız bile bu kadar net renkler elde edildiğine göre, bazla nasıl durur ve kalıcılığı ne derece olur siz düşünün...


Browbone rengi kaş altına hatta günlük olarak tüm göz kapağına, göz içine uygulanarak fresh bir görünüm yakalanabilir.Hatta abartayım aydınlatıcı niyetine bile kullanılabilir bir renk.  Eyelid rengi ise bu ara çok revaçta olan rose gold tonlarında bir far. Bunu da tek başına tüm göz kapağınıza uygulayıp sadece bir eyeliner ile desteklediğinizde çok fresh bir görünüm yakalamanız garanti. Crease rengi ise bronzluk içeren sonbahar ve kışa yakışacak tonda bir far. Definer ise ilk bakışta bordomsu gibi dursa da  içinde kızıl kahve simler içeren koyu bir kahve.


Bu kısımda ki Browbone diğerine nazaran daha taş rengi diye tabir edilebilir ve doğal bir ton. Kaş altında sırıtmadan çok hoş görünüm veriyor. Şimdiden en fazla kullandığım renk oldu bu palette. Eyelid ise benim pek kullanmadığım bir renk olmasına rağmen bu rengi kullananların sevebileceğini düşünüyorum. Crease rengi ise altın simler içeren çok koyu bir zeytin yeşili hatta siyaha yakın.. Belki eyeliner gibi kullanabilirim ama gözkapağımda kullanabileceğim bir ton değil. Veee geldik bu paleti alma sebebim olan renge... Definer olan bu renk MAC Club adlı fara dupe olarak gösteriliyor ve tam anlamıyla bir efsaneee... Duochrome olan bu far, ışığın yönüyle renk değiştiren, bir taraftan bakıldığında parlament mavisi yansımalar verirken. diğer taraftan kızıl kahve gibi duruyor. Zaten swatch da görebileceğiniz gibi kızıl kahve taban üzerinde sanki parlament mavi yansımalar varmış gibi duruyor. Ben genelde tek başına göz kapağıma uyguladığımda bile tüm makyajımı, ifademi değiştiriyor, MÜKEMMEL bir hava katıyor... Bu farı sürdüğünüzde bir kaç kişinin size farınızı sormasına hazırlıklı olmanız lazım:)

Genel olarak bu palet hakkında söyleyeceklerim ise ben sırf Mac Club adlı fara dupe olarak gösterilen far için almış olsamda, iyi ki almışım dediğim ve şu ana kadar almadığıma pişman olduğum bir palet oldu. Wet n Wild Comfort Zone daki çoğu renk hing-end markaların bazı farlarına dupe olarak gösterilsede bazıları cidden çok başarılı ve bazılarının ise maalesef ki alakası yok. Ama ne olursa olsun, şu an en dandik markada bile tekli farlar on liranın altına satılmazken, sadece bir far için olsa bile indirimlerde sadece 11.00 liraya alacağınız bu palet sizi asla pişman etmeyecektir, hatta ve hatta yaptığınız en karlı kozmetik alışverişi bile olacaktır. 

Yorumlarınızı bekliyorum, iyi günler ...


You Might Also Like

0 yorum