Yeni Sezon, Yeni Alışverişler...

11:00:00

Eylül'e girdiğimizden beri İstanbul da havalar birden bire değişti. Kapalı, yağmurlu, soğuk olmasada basık... Bu durum insanda hemen sonbahar alışverişine çıkma hevesi uyandırmıyor mu ? Bende uyandırdığı kesin! Hazır tüm markalar yeni sezona geçmişken neler almalı, neler giymeli diye turlara başladım bile :)


Bu botlar çoğunuza "amaaaan çok klasik" gelebilir. Ama benim gibi mevsim alışverişinde ilk önce her şartta kullanılabilir parçalar alan biri olarak çok yerinde bir seçim. Günlük olarak çoğu şeyle kullanabileceğim, renkleri yine benim favori renklerim olan bu bot, fiyatıyla da kesinlikle alınması gereken bir parça... Öyle bir fiyatı varki isterseniz 4-5 kere giyin sonra bi daha yüzüne bakmayın:) "O kadar para verdim ama ayağıma geçirmedim" demezsiniz eminim. Aaa herşeyden bahsetmişim ama nerden olduğunu atlamışım, H&M den bu ve benzer bi kaç modele bakabilirsiniz... Mutlu Haftasonları !


You Might Also Like

2 yorum

  1. benim için çok ideal bir bot.tak çık cinslerden.sanırım hava soğumadan ben bot mont falan bakamıyorum.dikkatimi çekmemiş bu bot bir sonraki gidişimde hemen bakacağım:))sevgiler

    YanıtlaSil