Mini Zipper Handbag

10:08:00

Yine şahane, güneşli bir haftasonuna merhaba dedik. Yani dediniz, ben maalesef ofisteyim :) Haftasonu dendiğinde aklınıza gelen ilk şey rahatlıksa; giyin üniformamız taytınızı, üzerine deri ceketinizi ve pek tabiki bu aralar en çok sevdiğiniz çantanızı takın kolunuza, şöyle bir deniz kenarına, olmadı gölbaşına, o da mı olmadı havuz başıda olur, yeterki su olsun, kahvaltı yapmaya... Bol Keyifler !









Çanta / Bag : Persunmall (Burada/Here)
Deri ceket / Leather Jacket : Sheinside (Burada/Here)
Bot / Boots : Shoetek 
Kazak / Sweater : Bershka



Botticelli’Venus Sweatshirt you have never seen before!http://www.romwe.com/the-birth-of-venus-print-sweatshirt-p-71776.htmlOn 1am 20th March GMT,Romwe the Birth of Venus Sweatshirt will be sold at the price of $15.99, whose original price is $39.99. Only on March 20th, only 24 hours!Worldwide free shipping, shipped in 24 hours.More than 3000 customers have already added it to the shopping cart.Want a free one??Click romwe facebook page to get a free one!!>>>http://goo.gl/5tQlf2



You Might Also Like

2 yorum

  1. En sevdigimi yazmissin. Sulu bi yere kahvaltiya gitmek:) ben de suan nobetciyim ama nasi hosuma gitti yazdigin:) bu cantanin pembesi var bende de bayiliyorum gercekten cok kaliteli:)

    YanıtlaSil
  2. Yaaa bu cantalariniza bayiliyorum bi cesaret edip alamadigim icinde kendimi kiniyorum :/ ankara bozkirinda o suya nasil hasetim bir bilsen insallah yazin su yazdiklarindan nasiplebebilirim akdeniz taraflarinda mumkunse :-))) opuyorum canim guzel saclarin ve kombininle harikasin :***

    YanıtlaSil