YSL Baby Doll Mascara

14:53:00

İzinden bi geldim ne göreyim, masamda beni bekleyen bir paket var. Hemen bir heyecan açtım, en sevdiğim şey, kozmetikle dolu bir makyaj çantası... Tabi yüzümde anlamsız bir gülümseme, tamda mascaram bitiyorken ve denemek istediklerimde arasında Babydoll varken şahane bir tesadüf oldu.

Öncelikle ilk söyleyeceğim şey, ambalajı HARİKA !!! Geldiğinden beri her gün bu mascarayı kullanıyorum. Normalde pek sevmediğim bir fırça yapısına sahip, ancak Babydoll ile bu fırça ile barıştım diyebilirim. Günlük kullanılabilecek, tek tek kirpikleri ayıran ve hacim veren bir mascara. Ayrıca sürdükten sonra kirpiklerinizi saran yapısı sayesinde 24 saat boyunca sürdüğünüz gibi kalan ve renginden hiçbir şey kaybetmeyen bir ürün. Bu postumda çok detaylı anlatmayacağım, çünkü ileriki günlerde bu mascara ile bir makyaj yapıp, sevdiğim ve sevmediğim yönleriyle anlatmam daha uygun olacaktır ;)


Daha önce bu pakette gönderilen ürünlerden biri olan Dessin Du Regard Eyepencil 'i şu postumda resimli ve uygulamalı olarak anlatmıştım (TIKTIK).


Teşekkürler Yöntem PR ve YSL...

You Might Also Like

0 yorum