Kamuflaj & Kürk

11:17:00

Kamuflaj ve kürk ayrı ayrı kullanılması gereken baskın detaylar olabilir. Ama bu kural bana işlemez, aynaya baktığımda gördüğüm
 şeyi sevdiysem, moda kuralları falan bana vızzz gelir... Bu arada nişanlım askerde olduğundan kamuflaj pantolonumla ilgili çok
 fazla yorum aldım, ama birbirimizden uzakta da olsak, çift uyumu diye bir şey var, yanılıyor muyum :) Mutlu Haftalar !!!




Kamuflaj pantolon Dilvin, Kazak no-name, Deri ceket Stradivarius, Imitasyon kürk McKenzy, Bot Mango 
Camuflage pant Dilvin, Sweater no-name, Leather jacket Stradivarius, Fake vest fur McKenzy, Booties Mango

You Might Also Like

14 yorum

  1. bu ara bende deri ceket kürk yelek kombini çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Sevalciğim su saçlarına bayılıyorum:))) Hiç kırık falan aldırıyormusun ne kadar da bir kestiriyorsun benimkini gecen sene uçlarından aldırıyım dedim resmen kut yaptılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bir iki kötü kuaför maceramdan sonra uçları 2 ayda bir evde kendim yavaş yavaş kesiyorum. Bir parmak kadar. uçlarından al diyorsun, saç taaa omuzlarına çıkıo

      Sil
  3. canım sacların nasul guzel oyle ya masallah dıyelım..kombınlerın ıse farklı bırlesımlerden cok sık outfıtler ortaya cıkmıs:)) maıl attım tatlım:)) bu arada cekılısıme gelmedıysen beklıyorummmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim ;)
      Çekiliş mi varrr hemen bakıorum ;)

      Sil
  4. kamuflajla kürkün kombinine bayıldım! en çok böyle yeleklerle seviyorum ben bu kamuflajları, çok güzel kombine etmişsin

    YanıtlaSil
  5. Instagram da görmüştüm ve bayıldım. Süper bir kombin olmuş:*
    O saçlara da tekrar maşallah

    YanıtlaSil
  6. Askeriye hayranı ve hep subay olmak isteyen biri olarak söylüyorum (Y) mükemmel olmuş ablacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ;) Bende nişanlısı asker olan biri olarak uyumlu olim dedim :)

      Sil