Wanted Some Rest Time

11:27:00

Bu aralar öyle yorgun ve öyle yoğunum ki... Ama bu tempodan sıkıldım, artı bıktım... Sanırım benim uzunca bir tatile ve hiçbirşey düşünmemeye ihtiyacım var... Sadece sevgilim, ben ve bedenlerimiz olsun - tabi benim kıyafetlerim, ayakkabılarım ve bakım ürünlerimde olmazsa olmaz - buralardan çekip gidelim... 
Dinlenelim, huzur bulalım, yüzelim, karşımızdaki manzaraya boş boş bakalım, kitap okuyalım, müzik dinleyelim, dans edelim... En büyük dertlerim "aman askı izim olmasın",  "her yerim eşit yandı mı acaba" olsun... 
Çok mu şey istiyorum ?


I'm very busy and tired nowadays.  But I'm bored of this tempo, needed a extended vacation and not thinking something anymore. We get only ourselves and our body :) I want to rest, find peace, swim, look blankly views of opposing us, read books, listen to music, dance... want my biggest trouble is my sunburn..
I want so many things ?



H&M etek, kemer ve sandalet, New Look üst
H&M skirt,belt and sandals, New Look top

You Might Also Like

27 yorum

  1. hüüü :( Onu bende istemiyor değilim canıım. Önce sevgilim gelsin istiyorum ama onunla hiç bişey yapmadan böyle gezelim istiyorum ..
    Evet sanırım bu ara zor :(
    Eteğine bayıldım bu arada ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yanımda bir sevgilim olsun yeter diyorum ama ona bile vakit yok nimom, çıldırmak üzereyimm:((
      Çok teşekkür ederim canım benim..

      Sil
  2. ben birkac gun Antalya'ya kactim harika geldi valla :)

    http://stylishtimes.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende temmuzu bekliyorum bir yerlere kaçmak için delirmek üzereyim:((

      Sil
  3. etek bluz kemer uyumu sandaletler bittim bittimmm...:)

    YanıtlaSil
  4. Etek yeni sezon mu? Tesekkurler.. Gamze

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım maalesef.. sanırım 2011 sonbahar koleksiyonundan almıstım..

      Sil
  5. Salla kuzum ne güzel istekler bunlar bu kombine sen nereye tatile gitccek der gibisin bende hemen yanından gelecek gibiyim ;)



    Begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi kalk gidelim kuzummm. çok teşekkür ederim...

      Sil
  6. Hepimizin aynı şeylere ihtiyacı var sanırım bu aralar:(.Umarım tatil isteğin şaşırtıcı bi şekilde çabucak gerçekleşir:).Kombinin çok hoş, eteğine bayıldım.Sewgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım canım, beni şaşırtsaaa keşkeee:) çok tşk ederimmm

      Sil
  7. Yok canim cok olur mu bende oyle isterim ;)) kuzuyla tatil bie yorgunluk olacak biliyorum ama tatil tatildir biliyorum keske yazin calismasak ;((( bu kombinini cok bgendim sana soft renkler cok yakisiyor guzellik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıma aslında senin işinde zor. seni okudukça evlendikten sonra çocuk meselesini biraz uzatmaya karar verdim vallahi :)) Çok teşekkür ederim kuzum..
      Bu arada az sonra bloğundayımm bekle beniiiiiiiii.

      Sil
  8. Canim bu tarzi çok begeniyorum, sanada çok yaki$mi$ ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim, öpüyorum..

      Sil
  9. Tabii ki az bile istiyorsun. O kadar yoğun çalışmaya tatil istemek kadar doğalı olamaz.Koca kış çalışırken, hayali kurulan tatille kendi kendini motive etmeyi bilirim ben. Umarım en kısa zamanda istediğin huzur dolu tatilini yaparsın Sevalcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim... Biliyorsun senin gibi buralardan vazgeçip tatil beldelerinden birine ne kadar yerleşmek istediğimi. ŞArtlar olgunlaşınca umarım yapabilirim... :(((

      Sil
  10. inşallah istediğin tatile kavuşursun canım.kombininin ferah detayları çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim güzellik.. İnş kavuscam ama daha coook var :((

      Sil
  11. ben bu kombini çoook sevdimmm :) özentisiz şıklık diye buna derim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim. öpüyorum...

      Sil
  12. Thanks dear, I will visit your blog as soon as ;)

    YanıtlaSil
  13. Çok hoşsun canım, bluzuna eteğine sandaletlerine bayıldım.

    Ben de tatile gitmek istiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim canım. hadi evrene bizde mesaj atalım ;)

      Sil
  14. cok sey istemiyosun insallah bu istediklerin gerceklesir :)
    bide etegini ve sandaletlerini cok sevdimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim canım..
      İnş gercekleşirde biraz kendime gelebilirim :(

      Sil