Bugün Ben...

16:02:00

Biliyorsunuz 27 kasım benim doğum günümdü :) Bi kutlamayı Rafet'imle birlikte yaptık. Bugünde işyerinde 2. kutlamayı yaptılar bana :) Gerçeğini söylemek gerekirse beklemiyordum, çoook şaşırdım :) Çok teşekkür ediyorum...
Bu arada dipler çıktı yine. Şu dipler yüzünden sarıdan vazgeçcem, o olcak. Yalnız öyle veya böyle şu sarı saç yemin ediyorum hastalık :) Bi kere bulaşınca hep daha fazlasını istiyorsun :)


Jean : MNG
Badi : Bikbok
Jean Bolero : Stradivarius
Ayakkabı : Enes
Küpe : Koton

You Might Also Like

10 yorum

  1. geçmiş doğum günün kutlu olsun sevalcim :)
    bu arada aradan paris hilton gibi gözüktün gözüme hoş sen ondan daha güzelsin ayrıca sarı saç sana çok yakışıyo sakın dönüyüm filan deme ama aşırıyada kaçıp platin filan yapıyım deme bu tonlar çok yakışıyo sana :)

    YanıtlaSil
  2. gecmis dogumgünün kutlu olsun fıstık gibi görünüyorsun maşallah :D sarı saç konusunda hemfikirim dipler cok cabuk geliyor :(

    YanıtlaSil
  3. aynen ben de resme ilk baktığımda aynı Paris dedim. Saç ve duruş çok andırmış :)

    Bu arada geçmiş doğumgünün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Kelebek, çok tşk ederim canım benim. Paris miiiii neyyyyy :D hiç sevmem o kadını :D daha sarı olmam, böle kalırım herhalde canım.

    Chunli, çok teşekkür ederim canım. şu diplerde ikide bir gelmese süper olacak :)

    Ne giysem, çok tşk ederim canım.. paris miiii:)) hemen duruşumu değiştiriyorum :))

    YanıtlaSil
  5. nice sağlıklı ve huzurlu senelere....güzele ne giyse yakışır maşallah çok güzelsin...bahtın güzel olsun.

    YanıtlaSil
  6. geçmiş doğum günün kutlu olsun.saçlarının duruşuna bayılıyorum

    YanıtlaSil
  7. Nice güzel yaşlara:)

    Bloğunuz çok güzel,bende beklerim bloğuma;

    http://wwwnisamublogcucom-nisamu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. agonya82, çok teşekkür ederim canım. hepimiz için nice güzel seneler inşallah.

    Myprincess, çok teşekkür ederim fıstık gelinim benim ;)

    Pembe fiyonk, teşekkür ederim canım..;)

    nisamu, çok teşekkürler.. geliyorum ;)

    YanıtlaSil