My Weekend Style With Oxfords

22:01:00

Şurada yazdığım oxfordlarımı bugün böyle kombinledim. Haftasonu olması ve bu aralar fazla topuklu ayakkabı giymekten harap olmuş ayaklarımı dinlendirmek amacıyla...
Perşembe sabahı saat 6'da Adanaya gidiyorum ve inanır mısınız o güne kadar hergün mesaim var.Ve hergün en az saat 22:00 gibi çıkarım. Kuaförede gitmem lazım, hangi ara dip saçlarımı boyatacağım bilmiyorum :) Ya acaba Adana'da mı boyatsam :) Adana'da olan arkadaşlar varsa bana iyi bir kuaför tavsiyesi pleaseee ?? :))



You Might Also Like

6 yorum

  1. kombin çok güzel olmuş bolerona bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Cemre, cnm çok tşk ederim ;)

    YanıtlaSil
  3. bende ayakkabı ve boleroya bayıldm oxfordlrın baska hangı renklerı vrdı acaba :) ryhn

    YanıtlaSil
  4. reyhan cnm öncelikle tşk ederim:) Oxfordun krem, siyah,bordoyla eflatun arası bi renk ben çözemedim, bide grisi vardı...

    YanıtlaSil
  5. senın ayagndkı kaç numara cnm ben 38 aldm ve sankı ayagmda cok buyuk duruo gıbı hıssedıorm :)

    YanıtlaSil
  6. reyhan cnm bendeki 37 numara, banada biraz büyük görünüyo gibi gelmişti ama şimdi alıştım :)

    YanıtlaSil