Bu Aralar Yapmak İstediklerim ve Planlarım

09:44:00

Ayyy vallahi bende bi haller var, çözemedim. Bi uyuşukluk, bi tembellik, bi kendini bilmezlik, bi vurdum duymazlık :))

Hiç birşey yapmak gelmiyo içimden. Sadece uyumak veya evde zaman geçirmek, canım isterse dışarı çıkmak mağazalara bakmak, sonra bi yerlerde birşeyler içip tekrar eve dönmek :)  Bu bermuda şeytan üçgeninin içinde dikkat ettiyseniz İŞ yok :)) Anlaşıldıııııı  , ben çalışmaktan yoruldum :) Bana şöleee bi 1 ay izin verseler, senelik iznimden düşmeden süper olur dimi yaa :)

Benim bi huyum var kafama birşeyi takmışsam yerimde duramıyorum, devamlı devamlı aklımda. İşte o aklımda olanlar, yapmak istediklerim ve hala bekleyenlerrrrr :)

1- Saçlarımın diplerini yaptırmam lazım ama son boyadan sonraki yıpranmadan sonra tırsıyorum :) Önerinizz???


2- Deli gibi şampuan içiyorum resmen. Gliss'leri bitirdim ama hangi bakım şampuanı ve kremlerini alayım diye kafam bi milyon. Loreal Professional serisi mi , John Frieda mı , Tigi mi, Abba mı yada vb... Önerinizz???


3- Üç dört günlüğüne sıcak ve denizi gören bi memlekete kaçmak istiyorum :) dinlenmem lazım. Fiyatlarıda aman aman uçuk olmayan bi yer.. Önerinizz ???


4- Sezon alışverişine başlamam lazım. Ama Eylül ayı, malum okul ayı cüzdanı patlattık :)Çoluk çocuk yok kendi okuluma gitti onca para :) Ekimi beklemedeyim.


5- Aklımda bi kaç DIY olayı var ama yapacak zaman,  zaman bulsam istek bulamıyorum... Offf ki ne Offf....


6- Dolabımı tamamen dökmem lazım... En az bir günümü alır. Bunalımdayımmmmm ...


7- Ne zamandır arkadaşlarımı görmedim, görüşmem lazım... Bu cumartesi inşallah maşşallah görcem yani kesin, herhalde, galiba , sanırsam... :)



You Might Also Like

0 yorum