Pretty Fashion Makyaj Seti

14:17:00

Arkadaşlar, bana bu set gönderileli bayağı oldu. Gerçi bilirsiniz bir ara strawberry'de her alışverişe bunu hediye olarak gönderiyorlardı. Bana da oradan gelmişti. Şekil itibariyle çok tatlı bir görüntüsü var. Dışı sedefli pembe gibi desenler var. İçi ise 3 katmanlı. İlk katta farlar, ikincisinde allık ve pudralar,son katında ise rujlar ve aplikatörler var. Şimdi şöyle; çok gerekli birşey mi derseniz bence değil. Yaklaşık 6 aydır bende, ama sayılı kullanmışımdır. Ben pudra, allık falan genelde başka markaları tercih ediyorum. Yüzümde birşeyler çıkmasından korktuğumdan:) O yüzden şimdiye kadar sadece sayılı olarak farlarını kullandım. Aslında paletinde neredeyse her renk var. Yapı olarak parıltılılar,yumuşaklar, sürümleri rahat, renkde veriyorlar. Gerçi ben ya bazla yada ıslatarak kullandım.Kalıcılığını sorarsanız evet iyi sayılabilir.Ama dediğim gibi mutlaka ya bazla yada ıslatarak kullanınca o şekilde. Direk sade olarak gözkapağına uygulayınca fazla kalacağını düşünmüyorum hatta göz üzerinde çizgide toplanmada yapabilir bence. İçinde ikişer tanede pudra ve allık var. Pudralardan biri mat diğeri ışıltılı. Allıklarda aynı şekilde. Ama bunları cildim üzerinde denemedim alerji ve sivilce korkumdan dolayı o açıdan nasıl durduklarını bilemiyorum.
Şimdiiiiii ... Tavsiye eder misin derseniz ; aradığınız şeye göre değişir hesaplı ve orta karar bişi istiyorsanız düşünülebilir. Ama iyi bir kalite ve kalıcılık istiyorsanız düşünmeyin bile derim. Çünkü yetersiz kalır. İncelemek istiyorsanız buradan bakabilirsiniz.

You Might Also Like

1 yorum

  1. Merhaba,bana da yıllarca strawberrynet alışverişimin yanında gönderilmişti hediye olarak,hala sizdeyse satın almak istiyorum cok aradım ama hiç bir yerde bulamadım mail adresim zeynep_oz20@hotmail.com satmayı düşünürseniz mail yoluyla ulaşırsanız bana sevinirim :)

    YanıtlaSil