LACE LACE LACE

14:16:00

Şu an kulağımda beni dinlendiren ve Pazar gününe müthiş yakışan I Follow Rivers  ile bu satırları yazıyor olmak çok güzel bir his. Bundan sonra blog postlarımı müzik eşliğinde yapmaya karar verdim. Çünkü bu şekilde sanki daha fazla yazma isteği hissediyorum. 
Bu sezon dantel tekrar trend diyeceğim, sizde bana trend olmayan bir şey var mı bu sezon Seval diyeceksiniz!  Evet bu sezon herşey çok trend, çok moda... Üzerimdeki bu bluzu da gördüğüm an ayyy çok tatlı diye alıp kasaya koştum. Ama maalesef ki yine belli bir markaya ait değil, daimi butiğimden:)

It is a great feeling to be writing these lines with I Follow Rivers, which is now listening and suits me perfectly on Sunday. After that, I decided to make blog posts in music accompaniment. Because in this way I feel to write more.
I will say lace trend again this season,  you will say me Seval do you have something that is not trendy in this season! Yes this season everything is very trendy, very fashionable... But unfortunately, it does not belong to a certain brand again, it is from my local boutique :)

Instagramda beni takip etmek isterseniz : seval_akt 
Snapchat'te beni takip etmek isterseniz : swlblog




 Getto Butik Momjeans ve bluz, Zara botlar, Michael Kors saat
 Getto Butik Momjeans and blouse, Zara boots, Michael Kors watch

You Might Also Like

0 yorum